Odpowiedzi

  • Olq9
  • Początkujący
2010-02-03T16:24:08+01:00
Bkb - bok kąt bok
kbk - kąt bok kąt
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T16:24:58+01:00
B,k,b bok kąt bok 2 boki są odpowiednio różne i kąt między nimi jest taki sam

k.b.k kąt bok kąt 1 para boków jest różna i kąty leżące przy tych bokach są różne

na 100% dobrze w pn miałem spr z tego :)
2010-02-03T16:25:00+01:00
Cecha kąt-kąt-kąt
cecha bok-kąt-bok