Odpowiedzi

2010-02-03T16:25:17+01:00
Np. zróbcie serca i losujcie imiona zaproście wszystkich na słodki poczęstunek
Nauczcie się jak po niemiecku wyznać miłość, wyrazić zainteresowanie czy zaprosić na randkę.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T16:28:30+01:00
Na walentynki można użądzić byskotekę, na której można użądzić różne zabawy.
Np:
-karaoke, ale śpiewać do jakiejś piosenki wycinki z gazet. (śmieszne)
-taniec z balonem między głowami. Wygrywa ta para, która najdłużej wytrzyma.
-można na małych karteczkach napysac pytania, i ten kto się zgłosi losuje pytanie i odpowiada na nie.
- można użądzić konkurencę w piciu mleka. Kto najszybliej wypije szklankę mleka.
- karmienie budyniem. Obie osoby mają zawiązane oczy i jedna z nich nic niee widząc karmi drugą.

Może pomogłam.
2010-02-03T20:15:20+01:00
ZROBCIE COS TAKIEGO.
wYCINASZ SERDUSZKO I PISZESZ NA NIM IMIONA DZIWCZĄT Z KASY.
KTO WYLOSUJE JAKA DZIEWCZYNE TO DAJE JEJ BUZIAKA W POLICZEK
1 5 1