Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-06T21:33:46+02:00
A) MnO₂ + 4HCl ---> MnCl₂ + Cl₂ + 2H₂O
b) Cl₂ + 2NaOH ---> NaCl + NaClO + H₂O
c) 2H₂SO₄ + Zn ---> ZnSO₄ + SO₂ + 2H₂O
1 3 1
2009-10-06T21:36:44+02:00
A) MnO₂ + 4 HCl ---> MnCl₂ + Cl₂ + 2 H₂O
b) Cl₂ + 2 NaOH ---> NaCl + NaClO + H₂O
c) 2 H₂SO₄ + Zn ---> ZnSO₄ + SO₂ + 2 H₂O
1 3 1
2009-10-06T21:41:19+02:00
A) MnO₂ + 4HCl ---> MnCl₂ + Cl₂ + 2H₂O
b) Cl₂ + 2NaOH ---> NaCl + NaClO + H₂O
c) 2H₂SO₄ + Zn ---> ZnSO₄ + 2SO₂ + 2H₂O
1 3 1