Odpowiedzi

2010-02-03T16:44:23+01:00
- czy jesteście zadowoleni z swojej gry?
-czy czujecie że zwycięscami ? wkońcu zajęliście jak do tej pory najlepsze miejsce dla polski w me...
-co się stał w czasie 1 połowy w meczu z islandią ?
-jakie macie dalsze plany?
- czy jesteście zadowoleni z swojej gry ?
-kogobyście uznalibyście za najlepszego w zespole?
-komu zawdzięczacie sukces?
-z jakim zespołem grało się najłatwiej?
-kogo winnicie za przedrany mecz z chorwacją?
-czy mieliście problemy z kontuzjami ?
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T16:45:14+01:00
Dzien dobry!Czy moglabym przeprowadzic z wami wywiad?
Czy ciezko gralo wam sie z przeciwnikami czy raczej latwo?
W ktorym meczu bylo najciezej?
Jaka najsmieszniejsza przygode mieliscie podczas meczu?
Jakie osoby sa dla was inspiracja w zyciu?
Jakie byly poczatki waszej kariery?
Co zamierzacie robic po skonczeniu kariery?
Czy zawsze marzyliscie byc szczypiornistami?
Czy podalibyscie jakies porady dla mlodych szczypiornistow?
Jak jest u was na treningach-luz czy raczej ciagla praca?
Od ilu lat panowie sa w polskiej druzynie szczypiornistow?
Jakie sa najtrudniejsze momenty w meczach?
Czy chcielibyscie po karierze rozpoczac np. kariere trenera?
Macie jakies hobby czy nie macie na to czasu?
Z ktorej nagrody cieszylibyscie sie najbardziej?
Czy kazdy mecz jest dla was inny?
Prowadzicie moze jakas diete?

wiecej nie mam pomyslu pozdrawiam ;))
2010-02-03T20:05:24+01:00
Witam bardzo serdecznie dziś przeprowadzę wywiad z dwoma polskimi szczypiornistami. Pierwszym będzie nasz najlepszy bramkarz Sławomir Szmal, natomiast drugim nasz znakomity rozgrywający Krzysztof Lijewski.
Redaktor: Jak się czujecie wracając do Polski?
Krzysztof Lijewski:.................................
R: Jaki mecz był dla was najtrudniejszy?
Sławomir Szmal:...................................
R: Co powiedział wasz trener Bogdan Wenta podczas przerwy jak przegrywaliście pierwszą połowę?
Krzysztof Lijewski:.................................
R: Jak po przegranym meczu motywował was trener?
Sławomir Szmal:.......................................
R: Czy wspierali was kibice?
Sławomir Szmal:.........................................
R: Jak sadzicie mogliście być na podium gdybyście lepiej zagrali?
Krzysztof Lijewski:.................................
R: Jak was przyjął prezydent po powrocie do Polski?
Krzysztof Lijewski:.................................
R: Czy teraz będziecie dużo trenować?
Sławomir Szmal:.........................................
R: Czy uważaliście, że sędziowie są sprawiedliwi?
Sławomir Szmal:.........................................
R: Co czuliście po meczu z Chorwacją?
Krzysztof Lijewski:.................................

Oto przykładowe pytania :)