Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T17:39:42+01:00
1.
-przez czytanie pisma swietego i wglebianie sie w jego tresc
-przez modlitwe i powiezanie jezusowi calego dnia,aby sie nami opiekowal
-przez przyjmowanie sakrametow sw
-przez przyjmowanie komuni swietej
-przez dawania swojego swiadectawa i gloszenie pisma sw.

2.
-mozna okazac to przez uprzejmość i pokazanie mu co jest w zyciu najwazniejsze,ze jezus chrystus jest panem.
1 5 1
  • Użytkownik Zadane
2010-02-03T22:01:32+01:00
Miłość do drugiego człowieka mogę okazywać poprzez bezinteresowną pomoc w trudnych sytuacjach życiowych.Natomiast swoją wiarę w Jezusa Chrystusa mogę rozwinąć poprzez częste uczestnictwo we Mszy św. , czytając Pismo św. , częsta modlitwa.