Odpowiedzi

2010-02-03T16:37:24+01:00
Najpierw trzeba obliczyc pole ścian
Pś= 4* ( 3*2,5)= 4* 7,5 = 30 m2
później trzeba policzyc pole kafelki
Pk= 10*10= 100cm2
obliczamy ile jeden metr 2 ma cm2
1m2 = 10000 cm2
obliczamy ile 30 m2 ma cm2
30m2= 300000cm2
obliczamy ile zmieści się
300000cm2: 100cm2= 3000
odp. Zmieści się 3000 kafelek
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T16:42:43+01:00
Pole 1 ściany:
P=a*b
P=3m*2,5m
P=7,5m²

Pole 4 ścian:
7,5m²*4=30m²=300000cm²

Pole 1 kafelki:
P=a*a
P=10cm*10cm
P=100cm²

więc:
300000cm²:100cm²=300

Odp: na wyłożenie wszystkich ścian potrzeba 300 kafelek;)

Mam nadzieję że pomogłam i licze na najlepsze;) ponieważ dokładnie wszystko opisałam

2 3 2