Odpowiedzi

2009-10-06T21:42:30+02:00
Http://pl.wikipedia.org/wiki/Pod_Twoją_Obronę
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-10-06T21:44:23+02:00
Pod Twoją obronę
uciekamy się,
święta Boża
Rodzicielko,

naszymi prośbami
racz nie gardzić
w potrzebach
naszych,

ale od wszelakich
złych przygód
racz nas zawsze wybawiać,
Panno chwalebna
i błogosławiona.

O Pani nasza,
Orędowniczko nasza,
Pośredniczko nasza,
Pocieszycielko nasza.

Z Synem swoim nas
pojednaj,
Synowi swojemu nas
polecaj,
swojemu Synowi nas
oddawaj.

W pierwszych wersach wznosimy nasze wszystkie prośby do Matki Bożej. Nie chcemy, żeby nami gardziła. Aby zawsze z nami była i wspierała nas duchowo. Modlimy się, aby zawsze wstawiała się za nami i modliła się o nas. W dalszych wersach wychwalamy Matkę Bożą.