Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T16:34:20+01:00
Dane:
F₁ = 3N
F₂ = 2N
F₃ = 4N
Rozw.:
Fw = (F₁ + F₂ ) - F₃ = (3N + 2N) - 4N = 5N - 4N = 1N
1 5 1
2010-02-03T16:35:49+01:00
Witam
F1 + F2 = 3N +2N = 5N = F4
F4 - F3 = 5N - 4N = 1N
Wypadkowa siła wynosi 1N i jest skierowana zgodnie z kier. i zwrotem
sił F1 i F2
pozdrawiam
czarnadziura
1 5 1
2010-02-03T16:36:09+01:00
F1 = 3 N
F2 = 2 N
F3 = 4 N
Fw = F1+F2+F3
Fw = 9 N

siły F1 i F2 mają jednakowe zwroty to F = F1 + F3
Fw = F3 - F ; zakładam, ze F3 ma większą wartość niż F

lub : Fw = F - F3 jeżeli F3 jest mniejsza od F