Odpowiedzi

2010-02-03T16:36:14+01:00
Palenie tytoniu- substancje smoliste zawarte w tytoni poważnie uszkadzjaą płuca. Rośnie także szansa na raka płuc. Poza tym przez paleni żółkną zęby a zapach takiej osoby jest niezbyt miły.

picie alkoholu- poważnie uszkadza wątrobę( ryzyko śmierci) alkohol podwyższa temperaturę krwi dlatego też w zimie często zdarza się śmierć poprzez zamarznięcie. Możliwa jest także śmierć poprzez ścięcie białka w organiźmie spowodowane podwyższoną temperaturą krwi w skutek alkoholu.
2 1 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T16:38:38+01:00
Uzależnienia takie jak papierosy czy alkohol w większości powodują
choroby z tym związane. Papierosy w dużym stopniu przyczyniają się do raka płuc oraz częśtego kaszlu. Mogę stwierdzić, iż te przyklady powodują oddalenie
i samotność. Nie wielu ludzi pragnie związań się z osobą, która posiada nałogi.
Uważam, że te środki na początku służą do relaksu, lecz w późniejszym stadium
są niezbędne do funkcjonowania uzależnionego człowieka. Bardzo trudno pokonać głod nikotynowy czy też alkoholowy. Konsekwencjami są zazwyczaj
różnego rodzaju bóle, choroby, schorzenia oraz cierpienia psychiczne osób.
1 1 1