Odpowiedzi

2010-02-03T16:33:44+01:00
Miłośc do : Róży
Przyjaźn do : Lisa.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T16:36:38+01:00
Miłość to wielkie uczucie . Mały Książę na początku nie wiedział o nim ,ale gdy poznał różę , zrozumiał co to miłość. Na pierwszy rzut oka róża była zachłanna i wszystko było dla niej,a Mały Książę miał jej dosyć. Jednak gdy wyruszył w podróż i poznał lisa , zrozumiał kim jest dla niego róża. Poznał przyjaźń i oswoił lisa. Zdobył przyjaciele ,którego tak bardzo potrzebował ,a w końcu zrozumiał ,że ma także rzecz ,którą kocha ,była to róża.