Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T16:37:45+01:00
Uwaga Uwaga!
12 marca 2010r. w naszej szkole rozpoczyna się Akcja Cała Polska Czyta Dzieciom. Organizowane będą apele, na których chętni rodzice mogą czytać dzieciom z klas 1-3 . Wszystkich zainteresowanych zapraszamy od 1 marca do sekretariatu szkoły.
Samorząd Szkolny
2010-02-03T16:41:46+01:00
Serdecznie chcielibyśmy ogłosić w naszej szkole akcje pt.,,Cała Polska czyta dzieciom"Akcja ta polega żeby rodzice często czytali dzieciom bajki i różne opowiadania.Ogłaszamy tą akcje żeby wszystkich zachęcić do tej akcji.Ponieważ rodzice powini czytać swoim dzieciom.Dziękujemy za ogłoszenie.I mamy nadzieje że wezniecie udział w naszej akcji!
Pozdrawiamy.
2010-02-03T16:42:40+01:00
Szanowni uczniowie oraz nauczyciele
W naszej szkole gimnazjalnej odbędzie się akcja "Cała polska czyta dzieciom". Serdecznie zapraszamy na wszelkie apele. Zainteresowani rodzice mogą czytać uczniom od klas 1-3.