Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T16:40:14+01:00
Uczniowie !
Mamy zaszczyt zaprosić uczniów gimnazjum na dyskotekę karnawałową, która odbędzie się na sali gimnastycznej w naszej szkole o godzinie 16:00. Trwała będzie do godziny 21:00.Przewidziano świetnego DJ i poczęstunek czyli pizze. Proszę o przyjście w przebraniach karnawałowych. Serdecznie zapraszamy .
Samorząd szkolny :)
  • Użytkownik Zadane
2010-02-03T16:42:08+01:00
data, miejscowości
Zaproszenie!!

Bardzo serdecznie zapraszamy na dyskotekę karnawałową, która odbędzie się (data, godzina, gdzie) np.: 10.02.2010r. na hali Gimnazjum im. Henryka Sienkiewicza w Poznaniu, rozpoczęcie o godzinie 17.
Będzie świetna muzyka, loteria z ciekawymi nagrodami oraz smaczny poczęstunek. Przyjdź a nie pożałujesz.
Samorząd uczniowski