Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-03T16:41:11+01:00
2
100razy3(x-2)+10(x-2)+x liczba ta istnieje dla x=3, 4, 5 tego działania się nie wylicza bo wychodzą bzdury
1
x zł - Cena pewnego towaru przed obniżką
y zł - Cena pewnego towaru po obniżce
(y-x)/y*100%= y ,x o tyle procent obniżono cene towaru
13 3 13
  • znn
  • Rozwiązujący
2010-02-03T16:41:46+01:00
Abc np.
a=2 b=3 c=4 234
11 1 11