Odpowiedzi

2010-02-03T16:43:49+01:00
Wolontariusze z hospicjum pomagają osobą starszym.Ludzie "pracujący" w Orkiestrze Świątecznej Pomocy zbierają pieniądze na sprzęty dla szpitali.
1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T16:45:25+01:00
Moim zdaniem, wolontariusze w hospicjum przede wszystkim doją pomoc bezpośrednią i oddają się tam na dłuższy czas, kiedy to wolontariusze Wielkiej Orkiestry Świątecznej pomocy udzielają się tylko jednodniowo.
Trzeba jednak zauważyć, że wolontariusze Wielkiej Orkiestry Świątecznej pomocy często pracują w zimnie i mogą spotkać się z wieloma trudnościami.
Jednakże, każda z tych pomocy jest ważna, bez niej było by ludziom trudniej.

Pozdrowienia:)
1 5 1