Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T16:51:48+01:00
Drogi Boże dziękuję Ci za wszystko. Za to, że jestem twoja córką, ze mogę chodzić do Kościoła i być bliżej Ciebie. Ty Boże wiesz jak Cie kocham jak potrzebuję w życiu codziennym czy to w szkole czy w domu. Ale przede wszystkim chcę Ci podziękować iż jestem jednym z wielu, którzy są twoimi dziećmi. Dziękuje ci za to, że mogę być przy Tobie i za to, że mnie kochasz. Życie bez Ciebie to nie życie. Dziękuję za wszystko. Ty wiesz jak cię kocham i proszę pomóż mi być bliżej Ciebie.



Mam nadzieję, że pomogłam:)
6 4 6
2010-02-03T16:52:07+01:00
Boże Ojcze,
Dziękujemy za Kosciół i jego nauczycieli.
Dziękujemy,że pomagają nam poznać Ciebie.Prosimy,pomóz nam zapamiętać czego nas nauczono i pomóż zrealizować to w życiu.
Panie Pragniemy wypełnić kościół ludzmi którzy służą Ci i modlą się do Ciebie. Prosimy Panie daj nam odwagę mówić o Tobie.
Dziękujemy za kościoły Boze Dzięki nim możemy częściej z Tobą romawiać,omawiać nasze kłopoty ,modlić się do Ciebie. W imię Jezusa, Amen.
3 3 3
2010-02-03T16:52:47+01:00
Dziękuje ci panie Boże , że pozwoliles mi wejsc do rodziny bozej .
Za to ze naleze do wspolnoty kosciola .
dziekujac ci za to modle sie ulozona przez siebie modlitwa
4 2 4