Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T16:47:31+01:00
Hmm.Oczywiście że tak.Wybrałabym Piotra.Ponieważ z całej 4 on był odpowiedzialny za swoje rodzeństwo.Bronił ich i walczył żeby Narnia została uwolniona.Piotr jest postacią bardzo mądrą na początku był nie śmiały ale potem odważny i widać było że rodzina jest dla niego najważniejsza.Bardzo chciałabym mieć takiego przyjaciela który broni innych.
1 5 1
  • Użytkownik Zadane
2010-02-03T16:52:04+01:00
Na liście moich idoli książkowych zdecydowanie góruje Piotr z książki C. S. Lewisa "Lew, czarownica i stara szafa". Dlaczego? jest to chłopak nie szukający zaczepki, starający się, by wszystko było tak jak należy. Zaimponował mi swoją odwagą wtedy, gdy szlachetnie część win Edmunda wziął na siebie. Przyznam, że nie kierowałam się tylko jego cechami zewnętrznymi. Wyobraziła go sobie, jako postawnego a zarazem przystojnego bohatera i takim też wyglądem opatrzył go autor: „Piotr stał się wysokim, barczystym mężczyzną i słynnym rycerzem, a nazywano go królem Piotrem Wspaniałym”. Chciałabym mieć takiego przyjaciela jakim jest Piotr, gdyż on zrozumiałby moje lęki i dzięki niemu nie bałabym się świata, gdyż mieć takiego wielkodusznego człowieka - to swoisty skarb.
1 5 1