Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-03T16:45:28+01:00
Uczysz sięę ;]]]
Możesz sieę dowiedzieć co sie dzieła w swiecie ;]
Możesz się dowiedzieć jak zyją ludzie ;]]
10 2 10
2010-02-03T16:45:37+01:00
- możemy się wiele dowiedziec z niektórych filmów wyświetlanych w kinie
- kino dostarcza nam rozrywkę, która jest potrzebna kazdemy człowiekowi
-oprócz rozrywki to także relaks dla nas samych
- oderwanie się od rzeczywistości
12 2 12
2010-02-03T16:46:14+01:00
1.kiedy film jest z napisami człowiek uczy się lepiej czytać 2.można wydać pieniądze 3. można się dowiedzieć wiele co się na świecie dzieje
37 1 37