Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T17:07:35+01:00
Według mnie to sanktuarium jest takim miejscem gdzie możemy sobie udowodnić zobaczyć ilu ludziom Bóg pomógł. Możemy zobaczyć tam szczęśliwe rodziny, które dziękują Bogu z całego serca za uratowanie kogoś lub za inną pomoc. My także jeśli mamy jakiś problem możemy się tam pomodlić. To będzie w pewnym sensie pielgrzymka, którą poświęcimy innym. Myślę, że to sanktuarium jest takim miejscem "azylu" gdzie możemy stanąć twarzą w twarz z Bogiem.


Mam nadzieję, że pomogłam:)
1 5 1
2010-02-03T17:14:33+01:00
Moim zdaniem Sanktuarium na Jasnej Gorze według wielu ludzi spełnia tylko rolę atrakcji turystycznej. Prawdą jest jednak to że jest to miejsce gorących modlitw i spotkania się z Panną Maryją. Sam fakt że to miejsce nawiedził sam Ojciec Święty Jan Paweł II i to wielokrotnie, oraz ofiarowanie złotej róży, która widnieje przy obrazi matki sprawia, że Sanktuarium staję się miejscem czci godnym. Pełni ono role wyznacznika drogi życiowej ludzi, miejscem nawrócenia wielu ludzi.
1 5 1