Odpowiedzi

2010-02-03T16:45:41+01:00
Krótko i zwiężle: Jest to roślina rosnąca na innej roślinie, ale nie prowadzą pasozytniczego trypu życia.
66 4 66
2010-02-03T16:46:12+01:00
Rośliny, które rosną na innych roslinach. Nie mają kożeni w ziemi, ale nad nia. to np. storczyki. odrzywiaja się samodzielnie
44 3 44
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T16:46:43+01:00
Epifity są to rośliny, które rosna na innej roślinie ale na niej nie żeruja, nie są pasożytami. Odżywiają się samodzielnie.Rosną na roślinie tam gdzie gromadzi się martwa materia organiczna są to np. storczyki,mchy,porosty
92 4 92