Odpowiedzi

2010-02-03T16:45:24+01:00
Rodzina powinna szanowac sie nawzajem powinna miec do siebie zaufanie i ...
2 3 2
2010-02-03T16:46:28+01:00
Dobra rodzina powinna być :
1. troskliwa
2. opiekuńcza
3. tolerancyjna
4.wyrozumiała
5.rodzinna
4 4 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T16:49:31+01:00
Dobra rodzina powinna się szanowac nawzajem . Byc dla siebie miłym . Robic sobie prezenty . Spędzac przyjemnie czas ze sobą np . chodzic do kina , wyjeżdzac poza miasto . Nie powinni sie ze sb kłucic tylko nawiązywac pozytywne relacje . ;]
monika ;]
5 3 5