Odpowiedzi

2010-02-03T16:48:58+01:00
A co przetłumaczyć na j. niemiecki??

Tenis jak myślisz?
-Uprawiasz sport?
-Lubisz słuchać muzyki?
-W jakich językach mówisz?

Czy na pewno dobrze przepisałaś te zdania??
  • Użytkownik Zadane
2010-02-03T16:49:57+01:00
Wie findest du tennis? - Jak znaleźć tenisa?
Treibst du sport? - Czy ty uprawiasz sport?
Hörst du gern Musik? - Czy ty słuchasz muzyki?
Welche Sprachen sprichst du? - Jakim językiem się posługujesz na codzień .
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T16:50:13+01:00
Wie findest du Tennis?/ - co sądzisz o tenisie
Ich finde tennis doom/super. -Sądze że jest głupi/ super.
Treibst du Sport? - trenujesz jakiś sport?
Ich treibe Volleyball. - Ćwiczę siatkówkę
Hörst du gern Music? - Czy chętnie słuchasz muzyki?
Ja, ich mag Musik. - tak, lubię muzykę
Welche sprachen spichst du? - w jakim języku mówisz?
Ich spreche Deutsch und Englisch. - Mówię po niemiecku i angielsku
3 4 3