Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T16:49:26+01:00
Przeżywając Adwent patrzymy na świętych z czasów pierwszego przyjścia Chrystusa: na Maryję, Matkę Bożą, na św. Józefa, św. Jana Chrzciciela, Zachariasza i Elżbietę, na archanioła Gabriela. Każda z tych adwentowych postaci może nas czegoś nauczyć. Adwentowe postacie uczą nas oczekiwania przyjścia Pana z wytrwałą wiarą i głęboką nadzieją. Uczą pokory, otwarcia na Boże dary, modlitwy, posłuszeństwa, czystości, głębokiego życia wewnętrznego. Nie tylko nas uczą, ale wstawiają się za nami. To także jest podstawą nadziei, że: "W Bogu dokonamy czynów pełnych mocy" (Ps 60,14).

24 4 24
2010-02-03T16:56:32+01:00
Św. Józefa, św. Jana Chrzciciela, archanioł Gabriel
16 3 16