Dopisz wyrazy i zwroty ,które mogą zachęcić odbiorców reklam podanych produktów :
odzież - elegancka,............
meble - młodzieżowe,.........
telefon - nowoczesny,.........
książka - ciekawa,........
potrawa - smaczna,.........
napój - orzeźwiający,............

2

Odpowiedzi

2010-02-03T16:49:57+01:00
Odziez- wygodna, praktyczna
meble- stylowe,
telefon- poreczny, wielofunkcyjny, wytrzymaly
ksiazka- z dedykacja, z autografem autora
potrawa- latwa do przygotowania,
napoj- wieloowocowy, zdrowy, pozywny
10 4 10
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T16:51:41+01:00
Odzież - elegancka, modna, wygodna, spotrowa
meble - młodzieżowe, dziecięce, najnowsze, stylowe
telefon - nowoczesny, wielofunkcyjny, ładny, młodzieżowy
książka - ciekawa, interesująca, wciągająca, fantastyczna
potrawa - smaczna, zdrowa, pyszna, estetyczna
napój - orzeźwiający, gazowany, zdrowy, smaczny

No i do każdego możesz dopisać tania
19 4 19