Zad.1

Oblicz pole równoległoboku w którym :
a)podstawa ma długość 3,5 cm a wysokość jest o 2,5 cm dłuższa
b)wysokość jest dłuższa o 6½ cm a podstawa jest 2 razy krótsza
c)podstawa ma długość 12 cm a wysokość stanowi 80% podstawy
d)wysokość jest równa 15 cm a podstawa to ⅔ wysokości

zad.2

Oblicz pole trójkąta w którym :
a)podstawa i wysokość mają w sumie 10 cm a podstawa jest o 2 cm dłuższa od wysokości
b)suma podstawy i wysokości jest równa 18 cm a podstawa jest 2 razy krótsza od wysokości

zad 3

Pole równoległoboku jest równa 48 cm². Podstawa na długość 4cm. Jaka jest wysokość tego równoległoboku?

TYLKO NAPISZCIE MI Z OBLICZENIAMI I ODPOWIEDZIAMI ZA PIERWSZA ODPOWIEDŹ DAM NAJJ...

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T19:47:08+01:00
A) 3,5cm*6cm= 21cm
b) nie wiem
c) 12cm *9,6cm = 115,2
d)15cm*5cm=75cm
PS * znaczy razy
zad 2



zad3
48cm:4cm=12cm
2010-02-03T20:02:17+01:00
Zad1
a=3,5
h=3,5*2,5=8,75
p=a*h=3,5*8,75=30,625cm²
B)
a=6,5:2=3,25
h=6 1/2=6,5
p=a * h= 3,25 * 6,5=21,125