Odpowiedzi

2010-02-03T16:50:49+01:00
Wyobrażają was jesteście na Święcie w różnym mieście. Odpowiadają te pytania (zagadnienie). - Gdzie są wy? - Kto (który) są wy z? - Co jest żywność i pogoda (atmosferyczny) lubić (jak; podobny do; podobnie do tego; upodobanie do)? - Co zrobił wy widzicie wczoraj? - Co zrobił wy lubicie i czują niechęć?
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T16:57:43+01:00
Chyba raczej:
Wyobraź sobie, że jesteś na wakacjach w innym mieście. Odpowiedz na pytania:
-Gdzie jesteś?
-Z kim jesteś (tam)?
-Jakie jest jedzenie i pogoda?
- Co wczoraj widziałeś?
- Co lubiłeś/podobało ci się i nie lubiłeś/nie podobało?

No to np.
-I'm in New York.
- I'm here with my sister.
- Food is good and weather is nice.
- I saw Metropolitan Museum and Soho Gallery yesterday.
- I liked cofee and hamburgers and dislaked chips.