Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T16:53:14+01:00
Woda, estry, alkohole, kwasy karboksylowe, ciekły amoniak, ciekły azot :)
3 4 3
2010-02-03T16:53:25+01:00
Pokost,spirytus,aceton,benzyna.
Tri służy do rozpuszczania tłuszczów(wywabianie plam)
2 2 2
2010-02-03T16:54:11+01:00
Heksan
Benzen
Toluen
eter dietylowy
Chloroform
Octan etylu
Tetrahydrofuran
Chlorek metylenu




Rozpuszczalniki polarne aprotonowe
Aceton
Acetonitryl
Dimetyloformamid
Dimetylosulfotlenek



Rozpuszczalniki polarne protonowe
Kwas octowy
n-Butanol
Izopropanol
n-Propanol
Etanol
Metanol
Kwas mrówkowy
Woda
3 4 3