Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T17:02:20+01:00
Możemy zaufać z całego serca Bogu i nie dać się zwieść fałszywym "opowiadaniom" o innych "bogach" gdyż nie ma innego. Modlimy się: "Jest jeden Bóg. Bóg jest sędzią sprawiedliwym, który za zło karze a za dobro wynagradza." No właśnie Bóg jest sprawiedliwy, dobry i znajdziemy jeszcze wiele pozytywnych określeń Boa, który nas stworzył na Swój wzór. To dla nas Bóg wysłał na ziemię Swego Syna aby nam pomógł i aby nas zbawił.

Mam nadzieję, ze pomogłam:)
2010-02-03T21:44:47+01:00
Trzeba czytać pismo święte i przestrzegać przykazań Bożych oraz wierzyć w Boga w trzech osobach.
2010-02-03T22:18:41+01:00
Nie dac sie wciagnac do zadnych sekt byc zdecydowanym wobec swojej wiary oraz stanowczo odmawiac odstapienia od niej