Odpowiedzi

2010-02-03T16:52:52+01:00
Jarmark
skojarzenia :

kupno
święta
radość
wystawa
sprzedaż
targ
stragan
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-03T16:52:53+01:00
Tłok, targ sprzedawcy, kupujący, towar, handel, produkty, przedmioty, stragan

mam nadzieje ze o to chodzi. :)
2 5 2
2010-02-03T16:53:07+01:00
Zabawa, muzyka, nagrody, balony, tańce, przyjaźń, poznanie, jedzenie... ;p pomyśl, to jest proste ;D
1 5 1