Odpowiedzi

2010-02-03T16:56:36+01:00
1) To znaczy powierzyć zwoje życie Bogu, zaufać Mu z całego serca. Być Mu posłusznym i słuchać jego głosu czyli sumienia.

2)To znaczy pomagać innym z całego serca i nie oczekiwać niczego w zamian. Gdy komuś pomożemy nie możemy się chwalić tym, gdyż jest to grzech.


Mam nadzieję, że pomogłam:)
2010-02-03T16:57:01+01:00
1 Zaufać Bogu znaczy, iż chcemy podążać jego śladami oraz podporządkowywujemy się jego prawom i zasadom. Jesteśmy z nim bardzo blisko związani niejako jak przyjaciele.

2 To znaczy mieć wszystko w nosie.
Nie interesować się innymi tylko myśleć o sobie.

Myślę ze pomogłem pozdrawiam
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T16:59:26+01:00
Zaufać Bogu to znaczy pokładać w nim nadzieje, modlic się do niego i nie wstydzić się swojej wiary.Ufać Bogu to także powierzyć Jemu siebie i swoje życie. Jeśli pokładamy ufność w Bogu i oddajemy Mu swoje życie, wierzymy, że wszystko, co dla nas przygotował, ma swój cel.

Bezinteresowny człowiek to taki, który coś dla Ciebie zrobi i nie oczekuje niczego w zamian (Osoba która wzamian za zrobienie czegos nie oczekuje odwdzięczenia sie lub zapłaty)

:)