Oblicz objętość graniastosłupa prawidłowego czworokątnego którego krawędz podstawyjest równa 8 cm a wysokośc jest dłuższa o 5cm do krawędzi podstawy prosze o szybkie rozwiązanie jak naj szybciej z góry dzięki szybko!!!!

3

Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-03T16:56:40+01:00
A=8 cm
h=8+5=13cm
Obj. 8x8x13=832 cm³
2010-02-03T17:00:55+01:00
8 cm + 5 cm = 13 cm
V = 8 * 8 * 13 = 64 * 13 = 832 cm3 (sześciennych)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T17:02:46+01:00
Pp=8cm*8cm=64cm2(kwadrat jest wielokątem foremnym)
H=8cm+5cm=13cm
V=Pp*H
V=64cm2*13cm(oblicz pisemnie ,żeby pani się nie przyczepiła ;) )
V=832cm3
Odp:Objętość graniastosłupa wynosi 832cm3.

Pp-pole podstawy
H-wysokość
V-objętość