Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T17:00:46+01:00
1. Zmniejszyć do minimum swoją szkodliwą produkcję
2. Zainwestować w filtry, ktore nie przepuszczają zanieczyszczeń do powietrza.
3. Wykorzystywać mniej szkodliwe substancje.
4. Nie produkować bezsensownie tyle zanieczyszczeń.
5. Wykorzystywać pożytecznie produkty uboczne produkcji.
6. Ograniczyć daremne zanieczyszczenia.
2010-02-03T20:37:35+01:00
Filtry na kominy, aby zmniejszyc emisje zanieczyszczen. Zmienic metody produkcyjne.