Odpowiedzi

2010-02-03T16:58:30+01:00
Kiedyś w Polsce była germanizacja i rusyfikacja, czyli że nie można było rozmawiać po polsku w urzędach itp. a także w szkołach obowiązywały języki Niemiecki i Rosyjski.
2010-02-03T16:59:44+01:00
Germanizacja jest to nakaz mówiący o tym aby państwo które jest jest okupowane mówiło po niemiecku . z rusyfikacją jest tak samo tylko że w j.rosyjskim
4 4 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T16:59:59+01:00
Rustyfikacja i Germanizacja miały miejsce w Polsce podczas zaborów. Oznaczało to że w szkołach uczono po rosyjsku lub po niemiecku. próbowano aby Polacy zapomnieli o swoim jęzku i kulturze i stali się prawdziwymi niemcami lub rosjanami
2 5 2