1 l = .... dm ³ 1 l = .... ml 1 l = .......cm³ 1dm³ = .....cm³ 1 ml = ......cm ³ 5 dm ³= .....cm³ 7,2dm³ = .... cm³ 10,5 dm ³ ..... cm³ 4l = ..... cm³ 2,5l = ..... cm³ 80.3 l = ........cm 3 2000cm³ = ........dm³ 4500cm³=.....dm³ 30000 cm³ = ......dm³

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T17:03:05+01:00
1 l = 1 dm ³
1 l = 1000 ml
1 l = 1000 cm³
1dm³ = 1000 cm³
1 ml =1 cm ³
5 dm ³= 5000 cm³
7,2dm³ =7200 cm³
10,5 dm ³ 10500 cm³
4l = 4000 cm³
2,5l = 2500 cm³
80.3 l = 80300 cm 3
2000cm³ =2 dm³
4500cm³=4,5 dm³
30000 cm³ = 30 dm³
10 4 10
2010-02-03T17:06:30+01:00
1l = 1 dm³
1 l = 1000 ml
1 l = 1000cm ³
1 dm3 = 1000 cm3
1 ml = 1cm ³

5 dm ³ = 5000 cm ³
7, 2 dm ³ = 7200cm ³
10 , 5 dm ³ = 10500 cm ³
4 l = 4000 cm ³
2 , 5 l = 2500 cm ³
80 , 3 l = 80300cm ³
2000 cm ³ = 2dm ³
4500 cm ³ =4,5 dm ³
30000 cm ³ =30 dm ³
5 3 5
2010-02-03T17:06:36+01:00
1l=1dm³
1l=1000ml
1l=1000cm³
1dm³=1000cm³
1ml=1cm³
5dm³=5000cm³
7,2dm³=7200cm³
10,5dm³=10500cm³
4l=4000cm³
2,5l=2500cm³
80,3l=80300cm³
2000cm³=2dm³
4500cm³=4,5dm³
30000cm³=30dm³
5 3 5