Odpowiedzi

2010-02-03T17:04:08+01:00
A = (-3;3) , B = (3 ; -3)
wektor AB = [3 -(-3) ,-3-3] = [6; -6]
I AB I ² = 6² + (-6)² = 36 + 36 = 36 * 2
I AB I = √36 * √2 = 6 √2
Odp. Odległość tych punktów jest równa 6 √2.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T17:04:53+01:00
Nazwijmy to odcinkiem AB

Z twierdzenia pitagorasa wynika że odcinek AB:

AB²=6²+6²
AB²=36+36
AB²=72 /√
AB=√72
AB= √36*2
AB= 6√2

ODCINEK MA DŁUGOŚĆ 6√2