Odpowiedzi

2009-10-07T11:46:06+02:00
Powiatowy urzad pracy jest to siedziba w ktorej sie sklada papiery o prace , ta siedziba wspópracuje z dużymi firmami i jezeli jest wolne miejsce dla wybranej osoby to kontaktuja sie znim ogolnie to pomaga znalezc prace
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-07T13:36:31+02:00
Powiatowy urzad pracy jest to siedziba w ,ktorej sie sklada dokumenty o prace, ta siedziba wspópracuje z dużymi firmami i jezeli jest wolne miejsce dla wybranej osoby to kontaktuja sie znim ogolnie to pomaga znalezc prace
zajmuje sie posrednictwem pracy
Pośrednictwo pracy polega w szczególności na :

1.udzielaniu pomocy bezrobotnym i i poszukującym pracy w uzyskaniu odpowiedniego zatrudnienia oraz pracodawcom w pozyskaniu pracowników o poszukiwanych kwalifikacjach zawodowych.

2.pozyskiwaniu ofert pracy

3.udzieleniu pracodawcom informacji o kandydatach do pracy, w związku ze zgłoszoną

4.informowaniu bezrobotnych i poszukujących pracy oraz pracodawców o aktualnej sytuacji i przewidywanych zmianach na lokalnym rynku pracy

5.inicjowaniu i organizowaniu kontaktów bezrobotnych i poszukujących pracy z pracodawcami.

6.współdziałaniu powiatowych urzędów pracy w zakresie wymiany informacji o możliwościach uzyskania zatrudnienia i szkolenia na terenie ich działania.

7.informowaniu bezrobotnych o przysługujących im prawach i obowiązkach.