Odpowiedzi

2010-02-03T17:06:19+01:00
Wczoraj wraz z wszystkimi parafianami wybralismy się na pielgrzymkę.
Nie lubie chodzic na pielgrzymki.
Na pielgrzymkach tzeba duzo chodzic.
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T17:06:50+01:00
Jutro pielgrzymi idą na pielgrzymkę.
Dziś na ogłoszeniach parafialnych, ksiądz poinformował wszystkich o zbliżającej się pielgrzymce.
Za tydzień idę na pielgrzymkę.
Wczoraj wróciłam zadowolna z pielgrzymki.



będzie naj;*
1 1 1