Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T17:16:13+01:00
Duże znaczenie dla zachowania równowagi ekosystemu może mieć różnorodność zamieszkujących go gatunków organizmów. W prostym modelu monokultury, na przykład pola obsianego pszenicą łatwo sobie wyobrazić, że jakaś katastrofa, szkodnik lub choroba zniszczą ją całkowicie.
2 5 2
2010-02-03T22:35:31+01:00
Polega na równowadze gatunków, np. gatunek drapiezników i gatunek ofiar :)