Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T17:05:50+01:00
A) 4y=48 /:4
y=12
b) 7w=2w+5
7w-2w=5
5w=5 /:5
w=1
c)10z+5=5z+20
10z-5z=20-5
5z=15 /:5
z=3
d)24u+7=20u+23
24u-20u=23-7
4u=16 /:4
u=4
e)9x+1=6x+2
9x-6x=2-1
3x=1 /:3
x=1/3
1 5 1
2010-02-03T17:08:17+01:00
A) 4y+48
b) 7w=2w+5
c)10z+5=5z+20
d)24u+7=20u+23
e)9x+1=6x+2


4y+ 48
7 razy 3 = 2 razy 9 + 5
10 razy 2 + 5 = 5 razy 1 + 20
24 razy u + 7 = 20 razy u + 23

9 razy 2 + 1 = 6 razy 3 + 2
1 5 1
2010-02-03T17:09:22+01:00
A) chyba nie pełne podałeś
b) 7w=2w+5
7w-2w=5
5w=5 /:5
w=1
c)
10z+5=5z+20
10z-5z=20-5
5z=15 /:5
z=3
d)
24u+7=20u+23
24u-20u=23-7
4u=16 /:4
u=4
e)
9x+1=6x+2
9x-6x=2-1
3x=1 /:3
x=⅓
1 5 1