Odpowiedzi

2010-02-03T17:07:15+01:00
12=100%
60=x%
x=500

liczba b to 500% z a

5=100
4=x
x=80

liczba b to 80% a

80=100
120=x
x=150

liczba b to 150% liczby a


a) 2x
b) 3a/25 = 0,12a
c)
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-03T17:07:28+01:00
1.

a) a=12, b=60
b/a
(60/12) * 100% = 5 * 100% = 500%

b) a=5, b=4
b/a
(4/5) * 100% = 0,8 * 100% = 80%

c) a=80, b=120
b/a
120/80 * 100% = 3/2 * 100% = 150%


2.

a) √4x²= 2x

b) √9a²/5²= 3a/5

c) √0,008x² = 0,2√0,2x
2 2 2
2010-02-03T17:08:34+01:00
1
a 500
b 80
c 150
2
a 4x
b 0.12a
c 0.008x
1 1 1