Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T17:04:07+01:00
Jak ktoś komuś robi na złość to i tak on na tym ucierpi i to są frazeologizmy a nie rymowania:))!!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-03T17:07:05+01:00
1. to jest podobne do ,,nie rób drugiemu co tobie nie miłe" tzn. postępuj wobec innych tak jak byś chciał, żeby oni Cie traktowali. Nie rób nic sprzecznego z sobą, bo to może odwrócić się przeciw tobie.
2. czyli jaki jesteś dla innych, jak postępujesz wobec nich, jak ich traktujesz, tak samo oni będo robić z tobą.