Proszę o napisanie zdań w języku polskim - i przetłumaczyć na język angielski :
zdania do podanych słówek :
ladle - chochla
lid - wieczko
mould - forma, pleśń
pan - patelnia
potato peeler - nóż do obierania ziemniaków
sauce pan - rondel
scissors - nożyczki
sieve - sitko
spatula - łopatka
strainer - druszlak
wire whisk - trzepaczka do ubijania piany
wooden spoon - drewniana łyżka
skimmer - łyżka cedzakowa
tin opener (UK)/can opener (US) - otwieracz do puszki



WYBIERAM NAJ !! ;))


PILNE !!NA JUTRO!!

2

Odpowiedzi

2010-02-03T17:17:36+01:00
-ladle soup poured
chochlą nalewa się zupe

-ar has a lid
słoik ma wieczko

-omelet fried in a pan
omlet smażony na patelni

-best potatoes peeled potato peeler
ziemniaki najlepiej obiera obieraczka do nich

-sugar is poured through a sieve
przez sitko sypiemy cukier

-Mix with a wooden spoon dumplings
drewnianą łyżką mieszamy pierogi

-scissors cut paper
nożyczki tną papier

więcej nie mam czasu mam nadzieję że pomogłam
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T17:19:37+01:00
Ladle was gray.
On the container lid was herring.
In the corners of the house went black mould.
Pan is black, and it is frying eggs.
Mom hurt finger potato peeler.
In sauce pan straining pasta.
Scissors cut paper.
Mom poured through a sieve icing on the cake.
Mom turns on the griddle pancake spatula.
Noodles straining strainer
Wire whisk slaughtered protein from eggs
wooden spoon mother stirred the soup



Chochla była koloru szarego.
Na pojemniku od śledzi było wieczko.
W rogach domu wyszła czarna pleśń
Patelnia jest koloru czarnego, a na niej smażą się jajka.
Mama skaleczyła palec nożem do obierania ziemniaków
W rondelku odcedzam makaron
Nożyczki tną papier.
Przez sito mama sypie puder na ciasto.
Mama obraca na patelni łopatką naleśniki.
Kluski odcedzamy durszlakiem.
Trzepaczką do ubijania piany ubiła białko z jajek
Drewnianą łyżką mama miesza zupę