Odpowiedzi

2010-02-03T17:17:30+01:00
Oznacza to że . Jan Paweł 2 gdy myślał o swojej Ojczyźnie czuje się jak w domu i jest z Ojczyzną
27 2 27
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T17:18:56+01:00
Słowa Jana Pawła II "Ojczyzna-kiedy myślę-wówczas wyrażam siebie i zakorzeniam." mówią nam o tym, że jeśli pogłębiamy wiedzę na temat swojego kraju możemy po pewnym czasie poznać naszą kulturę i kraj by wtedy móc wyrazić czy chcemy w tym kraju żyć uczyć się pracować i być prawdziwymi patriotami czy opuścić go i zapomnieć.
24 4 24