Odpowiedzi

2010-02-03T17:14:20+01:00
Objętość ostrosłupa =pole podstawy * wysokosc ostroslupa
V= Pp*H
Pp=a*b
Pp=3*1,6
Pp= 4,8 m kwadratowego

V=4,8 *1,5
V= 7,2 m sześciennego

W namiocie znajduje sie tyle powietrza.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T17:14:24+01:00
Podstawa jest trojkat!!! bo ma swoj rownolegly bok!! ;)

V=Pp*h

Pp: a=1.6m ; h=1.5m

Pp=1/2*a*h
Pp=1/2*1,6*1,5=0,8*1,5=1,2[m2]

V=1,2m2*3m=3,6m3

Objetosc powietrza w tym namiocie wynosi 3,6m3 ;))
1 5 1