Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T17:10:15+01:00
Genewa lezy w południowo-zachodniej części Szwajcarii, nad Jeziorem Genewskim i rzeką Rodan.
;)
1 5 1
2010-02-03T17:10:30+01:00
Położone jest w południowo-zachodniej części Szwajcarii, nad Jeziorem Genewskim i rzeką Rodan.

pzdr ;)
1 5 1
2010-02-03T17:11:08+01:00
Genewa jest drugim pod wzgledem zaludnienia miastem Szwajcarii :) Lezy nad jeziorem Genewskim i rzeka Rodan, ob miejski Genewy obejmuje nawet czesci Francji.
2 4 2