Odpowiedzi

2010-02-03T17:13:31+01:00
Uważam że nie ma bo ciężko dogadać się z wrogiem.Wrogowie często są nieprzewidywalni:))))
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T17:17:30+01:00
Nie. Wojna nie byłaby wcale dobrym rozwiązaniem. Dlaczego?
Ponieważ, podczas wojny ginie setki, a nawet tysiące ludzi, ich rodziny przeżywałyby psychiczne załamanie. Ludzie nie mieliby co jeść. ich życie byłoby masakryczne, warunki mieszkaniowe najgorsze. Podczas wojny ludzie by gineli, a to nie daje żadnych pożytecznych rezultatów, wręcz przeciwnie - ludzi by myśleli tylko żeby wygrać, zniszczyć przeciwników, a to nie załatwiło by żadnych konfliktów.

Pisałam, to sama, myślą twórczą(możesz to nawet skopiować i sprawdzić), mam 5 z polskiego, myśle że docenisz moje starania!licze na to.
1 5 1
2010-02-03T18:25:07+01:00
Uważam że wojna nie jest w naszych czasach dobra do rozwiązywania konfliktów ponieważ ginie wiele niewinnych ludzi
najbardziej cierpią na tym dzieci które tracą często rodziców .
Konsekwencją jest też brak środków do życia , a przecież można dojśc do porozumienia bez użycia broni