Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-10-06T23:42:00+02:00
Były trzy etapy powstawania Ewangelii.
A mianowicie:
1. Życie i nauczanie Jezusa
2. Tradycja ustna
3. Spisanie Ewangelii.

Jezus narodził się w Betlejem w stajence. Przynajmniej taka jest wersja.
4 1 4
Najlepsza Odpowiedź!
  • mime
  • Rozwiązujący
2009-10-06T23:43:06+02:00
Jezus urodził się ok. 8 -4 p.n.e., miejsce narodzin jest sporne: wg Ewangelii to Betlejem, natomiast zdaniem wielu historyków prawdopodobnie był to Nazaret.

Etapy powstawania Ewangelii:
- życie i nauczanie Jezusa
- tradycja ustna
- spisanie tekstu (w języku greckim)
3 4 3