Odpowiedzi

2010-02-03T17:13:16+01:00
Wolniej porusza się mars, a porusza się on o 5,6544 km/s wolniej
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T17:13:16+01:00
Ziemia okraza słońce z predkoscia 29,76km/s, a mars z predkoscia rowna 0,81 predkosci ziemi która z tych planet porusza sie wolniej wokół słońca? o ile wolniej?
ziemia-29,76km/s
mars-0,81 z29,76km/s=0,81*29,76km/s=24,1056 km/s

która z tych planet porusza sie wolniej wokół słońca
oczywiście mars

o ile wolniej?

29,76km/s-24,1056 km/s=5,6544 km/s


Liczę .. na naj .. ;***