Odpowiedzi

2010-02-03T17:14:32+01:00
5t x 0,27 = 1,35t - kości
5t x 0,3 = 1,5t - skóra

0,27 + 0,3 = 0,55 (55%)
5t x 0,57 = 2,85t

1,35t = 1350kg - kości
1,5t = 1500kg - skóra
2,85t = 2850kg - skóra i kości
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T17:14:37+01:00
KOŚCI:
27% to 0,27
0,27 × 5t= 1,35t=1350kg

SKÓRA:
30% to 0,3
0,3× 5t=1,5t=1500kg
2010-02-03T17:17:00+01:00
5000kg - 27% = 850kg - waga kości
5000kg - 30% = 1500kg - waga skóry
100% - 27% - 30% = 47%
5000kg - 47% = 2350kg