Odpowiedzi

2010-02-03T17:16:10+01:00
Wczoraj kupiłam nowy samochód. - Yesterday I bought a new car
Tydzień temu pojechałam na zakupy.- A week ago I went to shoping
Mój brat złamał we wtorek noge- My brother broke his leg on Tuesday
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T17:17:15+01:00
I went to the shop, yesterday.
Poszłam wczoraj do sklepu

I met my friends last week
Spotkałam się z przyjaciółmi w zeszłym tygodniu

I was in Krakow three years ago
Byłam w Krakowie 3 lata temu

będzie naaaj??

Pozdrawiam ;***