Odczytaj tekst, zastępując niektóre z powtarzających się wyrazów zaimkami.

Dyskoteka szkolna!
Informujemy, że dnia 13.06.2008 r. w auli naszego gimnazjum odbędzie się dyskoteka szkolna. Dyskoteka rozpocznie się o godzinie 17.30. Dyskotekę poprowadzi DJ Kubus. Organizatorami dyskoteki są Szkolne Radio Muza oraz Samorząd Uczniowski. Bilet wstępu na dyskotekę kosztuje 3 zł. Dyskoteka będzie trwała do godziny 21.30. Wszyscy uczestnicy dyskoteki powinni pamiętać o przestrzeganiu regulaminu szkolnego.

Z góry dzięki za odpowiedzi!
Potrzebuję ich bardzo szybko!
Dam +10.

3

Odpowiedzi

2010-02-03T17:17:27+01:00
Dyskoteka szkolna!
Informujemy, iż dnia 13.06.2008 r. w auli naszego gimnazjum odbędzie się dyskoteka szkolna. Dyskoteka rozpocznie się o godzinie 17.30. Dyskotekę poprowadzi DJ Kubus. Organizatorami imprezy jest Szkolne Radio Muza i Samorząd Uczniowski. Bilet wstępu na dyskotekę kosztuje 3 zł. Dyskoteka będzie trwała do godziny 21.30. Wszyscy uczestnicy dyskoteki powinni pamiętać o przestrzeganiu regulaminu szkolnego.
15 2 15
2010-02-03T17:18:49+01:00
Dyskoteka szkolna!
Informujemy, że dnia 13.06.2008 r. w auli naszego gimnazjum odbędzie się dyskoteka szkolna. Rozpocznie się ona o godzinie 17.30. Poprowadzi ją DJ Kubus. Jej organizatorami są Szkolne Radio Muza oraz Samorząd Uczniowski. Bilet wstępu na nią kosztuje 3 zł. Będzie ona trwała do godziny 21.30. Wszyscy jej uczestnicy powinni pamiętać o przestrzeganiu regulaminu szkolnego.
23 4 23
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T17:18:54+01:00
Dyskoteka szkolna!
Informujemy, że dnia 13.06.2008 r. w auli naszego gimnazjum odbędzie się dyskoteka szkolna. Zabawa rozpocznie się o godzinie 17.30. Imprezę poprowadzi DJ Kubus. Organizatorami dyskoteki są Szkolne Radio Muza oraz Samorząd Uczniowski. Bilet wstępu na zabawę kosztuje 3 zł. impreza będzie trwała do godziny 21.30. Wszyscy uczestnicy wydarzenia powinni pamiętać o przestrzeganiu regulaminu szkolnego.
48 3 48